.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۴۰ سازمان مردم نهاد در ساری فعال است
فرماندار ساری از فعالیت ۴۰ سازمان مردم نهاد در حوزه های مختلف در شهرستان خبر داد.
۴۰ سازمان مردم نهاد در ساری فعال است

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، جواد واحدی در جلسه «صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی» با موضوع نقش سازمان های مردم نهاد، نقش سازمان های مردم نهاد را در "صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی" بسیار با اهمیت خواند و ابراز داشت: مهمترین نقش سازمان‌های مردم نهاد افزایش مشارکت اجتماعی، پیشرفت و توسعه جامعه است.

واحدی با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید در احیا و حمایت از سمن ها، تصریح کرد: بازسازی اعتماد عمومی و حمایت از بخش خصوصی، جزو برنامه های اجتماعی دولت یازدهم است که دولت برای تحقق این سیاست ها، باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد بهره ببرد.

فرماندار ساری گفت: برداشت درباره عملکرد سازمان های مردم نهاد در واقع به شکل های گوناگونی صورت می گیرد به این دلیل که نقش این سمن ها بسیار در جامعه موثر است.

این مسئول در ادامه بیان داشت: سازمان های مردم نهاد، نهاد های مدنی و حدفاصل میان مردم و دولت هستند و فرصت و زمینه هایی را برای احقاق حقوق شهروندی، بروز خلاقیت ها و استعدادها در میان مردم وبه ویژه جوانان فراهم می کنند.

وی با تاکید براینکه سمن ها درتبدیل تهدیدها به فرصت ها نقش مهمی را برعهده دارند اظهار داشت: سازمان‌های مردم‌ نهاد(سمن‌ها) می‌توانند با انجام برنامه‌های مختلف توانمندسازی اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و آموزشی و... نقش به سزایی در ارتقای حقوق شهروندی و کیفیت زندگی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای شهروندان ساکن این‌گونه سکونت‌گاه‌ها با کمک و مشارکت خودشان ایفا کنند.

واحدی افزود: در مازندران بالغ بر ۴۰۰ سازمان مردم نهاد دارای مجوز فعالیت هستندکه در شهرستان ساری نیز حدود ۴۰ سازمان مردم نهاد وجود دارد. و در فرمانداری شهرستان ساری ۱۰ سازمان مردم نهاد دارای مجوز فعالیت است و حدود هفت سازمان مردم نهاد نیز در مراحل دریافت مجوز فعالیت از این فرمانداری قرار دارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.